Uus tehnoloogia võimaldab brändilehe luua vaid paarikümne sekundiga

Tänu uusimatele tehnoloogilistele edusammudele on võimalik luua Storybooki brändileht vaid paari sekundiga.Foto: Shutterstock

Brändilehed mängivad olulist rolli ettevõtete turundustegevuses, aidates luua tugevat identiteeti ja suhelda sihtrühmaga. Kui üldjuhul on kodulehe tegemine väga aeganõudev ja kulukas, siis Storybook aitab brändilehe luua vähem kui minutiga ja ka eelarve on väiksem.

Traditsiooniliselt on brändilehe loomine aeganõudev protsess, nõudes disainerikätt ja arendustööd ning mitmeid läbivaatusi, enne kui lõpliku tulemuseni jõutakse. Kuid tänu uusimatele tehnoloogilistele edusammudele on võimalik luua Storybooki brändileht vaid paari sekundiga. 

Ettevõtetele mõeldud sotsiaalmeediavõrgustik

“Storybook on oma olemuselt justkui ettevõtete Facebook, aga selle vahega, et kui Facebookis tuleb endal asju timmida ja sättida, siis meil seda teha vaja ei ole. Me kasutame selleks automaatikat, AI-d ja võimsaid pildipankasid, mistõttu on võimalik luua ettevõtte profiiliga sobiv ärimeedialeht,” räägib äriinfo portaale Storybook ja Inforegister haldava Kreedix Grupi juht Marie Rosin.

Aasta alguses käima lükatud niinimetatud ettevõtete Facebookiga on liitunud juba ligi 5000 ettevõtet. Esimestena said endale moodsa brändilehe kõik Inforegistri kliendid. Seega on Rosina kinnitusel nelja kuuga lisandunud uusi kliente umbes paar tuhat. 

Storybookis tasub oma brändileht üles seada juba ainuüksi sellepärast, et Inforegistriga kahasse ulatub  kolmlehekülgede vaatamine kuus kolme miljonini ja külastuste arv 900 000ni. See tähendab, et potentsiaalselt võib sinu brändilehte näha 80 protsenti Eesti tööealisest elanikkonnast.

Kuna Storybookil ei ole üht kindlat kliendiprofiili, siis leidub seal nii suuri kui väikeseid ettevõtteid, kelle brändilehtedega on võimalik kõigil huvilistel tutvust teha. Ainus, mida võiks Rosina sõnul toonitada, on see, et Storybookis olev ettevõte tahab välja paista. “Meil on miljon külastust igakuiselt Inforegistri ja Storybooki peale kokku,” toob ta näite, kui paljude silmapaarideni on ärimeedialehe kasutajal võimalik jõuda.

Ka hindade osas tasub piiluda Storybooki poole, sest need on hulga soodsamad kui konkurentide juures kodulehe pidamine, rääkimata selle tegemisest. Näiteks maksab pisiettevõtja Storybooki teenuse eest 11 eurot kuus. 

Mida Storybookis näha saab? 

Kliendile kujundatakse eristuva brändiprofiiliga ja müüke toov ärimeedialeht, kuhu lisatakse ka kliendi ettevõtte kõik tooted ja teenused. Lisaks pannakse otsimootoritele juurde SEO-sõbralikud märksõnad ja avaldatakse SEO-sõbralik ettevõtte slogan ja tutvustus-kirjeldus. 

Rosina sõnul on nüansse, mida üht ärimeedialehte luues arvesse võetakse, veel palju. Olulisel kohal on ka see, et avaldatakse kliendi tehtud tööd ja suuremad koostööpartnerid ning avaldatakse ärilehte sooviva ettevõtte klientidelt saadud tagasiside. Ta lisab, et atraktiivsuse mõttes on ettevõtte jaoks kindlasti kasulik omada bränditud ärilehte, kuna see aitab leia uusi kliente, partnereid ja töötajaid täpselt sihitud turundussõnumitega. Selle tarbeks on Storybook välja toonud ka erinevused kahe ärilehe profiili vahel

Siiski ei tasu karta, et kõik on automaatne. Nimelt saab Storybooki ärimeedialehe teinud ettevõte ka ise lehe avaldamisel sõna sekka öelda ning arvesse võetakse kõik kliendi soovid. Rosina sõnul antakse kliendi kasutusse ka tehisintellekti tööriistad ja umbes 10 miljoni kvaliteetse pildiga pildipank, kust leiab sobiva pildi igaüks.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.