Funderbeami blogi

Juustukuningad on kaasanud üle 220 000 euro

Paremal Juustukuningate asutaja ja tegevjuht Erwin Wassenaar

Eesti juustukett Juustukuningad alustas oktoobris Funderbeami investeerimisplatvormil kampaaniat eesmärgiga kaasata 300 000 eurot. Kapitalisüstiga plaanib ettevõte laieneda jaekaubanduskettidesse. See eeldab likviidsust ning investeeringuid külmikutesse.

Juustukuningate asutaja Erwin Wassenaari sõnul plaanib ettevõte kasvatada müügitulu kolme aastaga ligi 5 miljoni euroni aastas. Selleks plaanitakse kasvatada frantsiisiäri ning müüki veebikanali vahendusel, kuid peamist kasvumootorit näeb Wassenaar jaekaubanduses.

“Meie toodete vastu on tundnud huvi mitmed jaeketid, aga nende soov on võtta tootevalik müüki kümnetes poodides korraga. Meil pole vahendeid nõnda suureks investeeringuks. Esiteks ei saa me hetkel osta korraga sisse 10 tonni juustu. Teiseks eeldab laienemine jaekaubandusse investeeringuid külmikutesse. 300 000 euroga oleme piisavalt likviidsed, et osta korraga suuri koguseid, soetada sadakond külmikut ning teha tooted kättesaadavaks üle Eesti,” rääkis ta.

Juustukuningate aktsiate osas on märkinud huvi nii kokanduseksperdid kui avaliku elu tegelased nagu Dmitri Demjanov või Allar Jõks. Gloria restorani omanik Dmitri Demjanov kasutab Juustukuningate tooteid oma restoranis juba aastaid. Juustukuningad on ka kevadel Tallinnas toimuva kokandusvaldkonna suursündmuse Bocuse d’Or 2020 Euroopa vooru koostööpartneriks.

Demjanov pole varem Funderbeami keskkonna kaudu investeerinud, kuid hingega toode viis ta investeerimisotsuseni. “Olen pühendunud Eesti köögi arendamisele. Erwin tegeleb sama asjaga – rikastadas seda maailmamaitsega. Kümnekonna aastaga on Eesti juustukultuuris palju juhtunud: enne see nii rikas ei olnud, aga nüüd on. Seda ka tänu Juustukuningatele. Toetan seda, et ka kaubanduskeskustes oleks juustumaailm avaram ning kättesaadavam,” rääkis ta.

Jõks märkis huvi investeerida Juustukuningatesse eelkõige seetõttu, et usub kvaliteedile orienteeritud brändide võidukäiku. “Eesti inimesed muutuvad aina jõukamaks. Ostujõu kasvades muutub tarbija nõudlikumaks. Inimene saab aga tarbida piiratud hulgal. Tarbija tahab lihtsalt tarbida paremat kaupa: käia paremini riides, elada mõnusamas kohas ning süüa ja juua maitsvamaid tooteid. Juustukuningad seda nišši tabavad,” ütles ta.

Juustukuningate kampaania kestab 10. detsembrini. Eesmärk on kaasata 300 000 eurot. Investori minimaalne investeeringusumma on 100 eurot.

Juustukuningad on Eesti suurim juustupoodide kett, mis on seitsme tegevusaastaga muutnud juustukultuuri Eestis. Juustubrändi edu alustaladeks on lai tootevalik (üle 70 sordi), personaalne teenindus ja kinkepakkide lahendused nii era- kui äriklientidele. Tänaseks on Juustukuningatel Eestis 14 juustupoodi, üks juustukohvik, värskelt avatud veebipood ja üle 60 000 püsikliendi.

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto- ja rahaportaali olulisematest lugudest.