Funderbeami blogi

Tahad endale tükki Horvaatia imelisest muusikafestivalist?

Igal südasuvel muutuvad Horvaatia imekaunid rannapiirkonnad võõrustajateks paljudele muusikaüritustele, mille seast on üks populaarsemaid Fresh Islandi nimeline hip-hop festival. Juba kaheksandat korda toimunud üritusest on saanud Euroopa üks tunnustatumaid rannafestivale, mille kuulsuse taga peitub kogenud meeskond eesotsas turundusjuhi Adnan Mehmedovićiga. Korraldajad soovivad aga Fresh Islandi viia järgmisele tasemele ning seda on aitamas saavutada Funderbeam.

Fresh Islandi lugu ulatub aastasse 2011, kui Ühendkuningriigi promootorid hakkasid Horvaatias korraldama kuulsaid “Hideout” ning “The Garden” festivale. Samaaegselt oli maailma tabanud ka elektroonilise muusika hullus, mistõttu soovisid Mehmedović ning tema kaaslased selles osas midagi ette võtta.

Koostöös tuntud Horvaatia hip-hop aktivistide, raadiohäälte, diskorite ning promootoritega võttis Mehmedovići meeskond eesmärgiks luua Euroopa suurim “destination-hip-hop” rannafestival. “Tegu oli väga vapra ettevõtmisega, eelkõige tänu paljude klubide ning liikumiste vankumatule toetusele,” räägib Mehmedović. Esimene üritus toimus aastal 2012. ning tõi kokku üle 2500 külastaja.

Juba kaheksa kogemust

Nüüdseks on kokku toimunud kaheksa festivali, mille lavalaudu on väisanud sellised tuntud nimed nagu Wiz Khalifa, Snoop Dogg, Nas, Sean Paul, Chris Brown ning paljud teised. Ligi kümne aasta peale on esinemas käinud üle 300 artisti. “Pidustused hõlmavad endas nii luksuslikke basseinipidusid ning hedonistlike klubiõhtuid kuulsates lokaalides nagu Papaya, Aquarius ning Kalypso” tutvustab ta ning lisab, et järgmisel aastal toimub Fresh Island juba üheksandat korda. Zrce liivadel aset leidvale rannapeole on ostetud juba 50 000 piletit üle maailma.

Pärast 8-aastast organiseerimiskogemust tundsid aga Fresh Islandi korraldajad, et on aeg edasi liikuda. “Esmalt kuulsin ma Funderbeamist oma elukaaslase käest ning ettevõttega lähemalt tutvudes nägime uusi võimalusi oma portfelli laiendada,” meenutab ta. Alguses kutsuti Mehmedović ühele Funderbeami üritusele, kus Entrio nimeline piletimüügiteenus ennast investoritele lähemalt tutvustas.

Pärast esitlust kohtus Mehmedović Damir Bicanic’iga Funderbeamist, kellega koos arutati võimalikku koostööd Funderbeami platvormiga. Peatselt kutsuti korraldusmeeskond koos 7 teise idufirmaga esitlusüritusele, mis möödus väga hästi ning mille käigus kohtuti ka juhtinvestor Ratko Bajakic’iga. “Tal oli meile pärast presentatsiooni vaid üks küsimus: Mida me teeksime 1 miljoni eurose investeeringuga?” räägib turundusjuht ning lisab, et sealt sai ka alguse kampaania planeerimine. Suureks abiks olid ka Funderbeami töötajad Damir ja Grgo.

Funderbeam aitab

“Funderbeam aitas meil rahakaasamist palju paremini mõista tänu oma põhjalikele äriplaanidele, õiguslikule osale ning juhtnööridele õigete inimestega kohtumiseks ja valdkonnas nime tegemiseks,” ütleb Mehmedović. Firma  on olnud suureks abiks ka materjalide ja dokumentide töötlemisel ning aitas Fresh Islandil ellu viia ideid, mis aastaid tegemist olid oodanud.

Kampaania sai alguse 26. septembril Londonis, olles esimene meelelahutusettevõte Funderbeami platvormil. Eesmärgiks oli tõsta vähemalt 700 000 eurone summa ning praeguseks on kaasatud üle 610 000 euro. Kampaaniamaterjalid on koostatud hoolsalt andes ülevaate nii eesootavatest plaanidest kui ka ärile omastest riskidest. Mehmedović usub, et nad suudavad investoritele muljet avaldada ning näidata, et meelelahutussektorisse investeerimist tasub kaaluda. “Siinkohal sooviksime väga tänada ka meie juhtinvestorit Ratko Bajakic’it, kes on selle nimel meiega igapäevaselt töötanud,” lisab ta.

Mehmedovići sõnul pole neil rahakaasamise osas mingisuguseid hirme, sest kogu protsess on äärmiselt turvaline ning tragi Funderbeami tiimi poolt hallatud. Järgnevate aastate jooksul soovivad nad tõstetud summa abil kaasata veelgi rohkem mainekaid artiste, ehitada uusi rannalavasid ning pakkuda erinevaid põnevaid kõrvaltegevusi. “Et külalistel oleks millest rääkida,” lõpetab turundusjuht naeratades.

Kampaania kohta täpsema info leiad siit!

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto- ja rahaportaali olulisematest lugudest.