G4S blogi

Ettevõtjale kasulik: kuidas sularaha arveldamisega kõige lihtsamalt ja mugavamalt ümber käia?

Sularahaga ümber käimine on ettevõtete jaoks oluline ja tihti kaardimaksetest keerulisem küsimus. See on ka loogiline, kuna sularaha üle on keerulisem arvet pidada ja vead, näpukad ning kahjuks ka vargused on sularahaga kordades sagedasemad kui teiste arveldusviisidega.

Tehnoloogia areng on siiski ka sularaha valdkonnas suured muutused kaasa toonud. Tänapäeval on võimalik üheainsa seadme abil omada ülevaadet kogu ettevõtte või kaupluse sularahavoogudest ning ühtlasi toimib lahendus ka seifina, vähendades erinevaid etappe, mis traditsiooniliselt sularahaga majandamisel läbida tuleb.

Just nagu nutiseif, aga tegelikult palju rohkemat

Cash360 on ehitatud üles lähtuvalt iseteeninduse põhimõttelt. Kõige lihtsamalt saab teenust kirjeldada ehk seifi ja sularahaautomaadi ristsugutisena, kuid tavalisest nutiseifist on asi palju arenenum. “Cash360 digitaliseerib andmed sularaha liikumisest juba sel hetkel, kui rahatähed ja mündid nutiseifi sisestatakse või sealt välja võetakse. Kliendil tekib haldusportaalis kohe ülevaade, kes, millal ja kui palju raha seadmesse sisestas või sealt välja võttis,” selgitas G4S Eesti sularahadivisjoni direktor Peeter Torim.

Samuti sobib Cash360 hästi ka sularahavedude planeerimiseks, kuna kliendil on pidevalt ülevaade sularaha täituvuse kohta. Andmete jälgimiseks tuleb lihtsalt logida sisse Cash360 portaali, kust leiab täpse ülevaate raha liikumisest. Seda 24/7 ja 365 päeva aastas. Samuti on võimalik teenuse portaal siduda kliendi enda süsteemiga, et vajalikud andmed otse raamatupidajani jõuaksid.

Seifi saab sisestada nii tavalisi rahatähti kui ka münte. Lisaks on Cash360 võimalik vastavalt iga kliendi vajadustele seadistada. Kui müntide sisestamise vajadust kliendil pole, saab selle välja jätta. Samuti võib seadistada, kas masinasse saab ainult raha sisestada või sealt seda ka välja võtta.

Kuid seifist ja pangaautomaadist mõnes mõttes isegi kasulikum on Cash360 digitaalne pool ehk andmed, mida klient sularaha kohta omab. Andmetest on kasu nii kliendile kui ka G4Sile, kuna lahenduse abil on võimalik sularahavedu võimalikult täpselt planeerida. “Näiteks Hollandis käibki kogu rahavedu Cash360 andmete järgi. G4S jälgib ise, millal klientide juures olevad Cash360 nutiseifid täis hakkavad saama ja planeerivad selle järgi rahaveod,” sõnas Torim.

Märksõnad: , ,

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto- ja rahaportaali olulisematest lugudest.