LHV blogi

LHV podcast: kuidas Kaspar Puus kaupmeestel Amazonis läbi lüüa aitab?

LHV podcast’is on seekord külas Kaspar Puus, et rääkida e-kaubandusest ja laiemalt uue põlvkonna turunduslahendustest. Hetkel Taanis elav ja õppiv Puus teenib elatist sellega, et aitab kaupmehi Amazonis turundamisel.

Puusi sõnul käib Amazoni turul tegelikult sama platvormi müüjate vahel pidev konkurents. “Et konkurentsist parem olla, peadki pidevalt oma toodet arendama, samas pead vaatama, et hind ei läheks liiga kõrgeks. Pidev konkurentsivõitlus käib,” ütles ta Amazoni turu kohta.

Amazoni turul läbi löömine pole sugugi kerge, mistõttu aitabki Puus suurematel ja väiksematel Eesti ettevõtetel oma tooteid kas USA või Saksamaa Amazoni turule viia.

Ühe illustreeriva näitena tõi Puus olukorra, kus müüja tahab Amazonis kamme müüa. “Müüd kamme näiteks ja mõtledki, et inimesed otsivad internetist kamme. Aga tegelikult otsivad inimesed hoopis juukseharja,” selgitas Puus, kuidas turuanalüüs ja õigete otsisõnade teadmine aitab virtuaalturul reklaamimise juures.

Paljude jaoks võib olla ootamatu tõdemus, et tegelikult võidavad e-kaubanduse võidukäigust ka tavalised kaupmehed, kes suudavad nüüd tänu e-poodidele ka suuremate tegijatega konkureerida. Samas on endiselt oluline ka füüsilise poe olemasolu.

“Tegelikult ma arvangi, et täna võidavad need ettevõtjad, kellel on kombinatsioon mõlemast. Inimene saab käia koha peal, tooteid katsuda, vaadata ja pärast kodust ostu sooritada,” kommenteeris Puus praegust olukorda.

Vestlust juhtinud LHV kommunikatsioonijuht Priit Rum küsis Puusilt ka tuleviku kohta. “Üleüldiselt ma ütleks, kogu digiturundus liigub selle poole, et inimesed näevad aina rohkem personaliseeritud pakkumisi,” selgitas Puus.

Kuigi see võib praegu tunduda veidi hirmutavana, sõnas Puus, et tegelikult saavad kliendid ikkagi pakkumisi vastavalt oma soovidele.

Märksõnad: , , ,

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto- ja rahaportaali olulisematest lugudest.