Luminori blogi

Miks soovib pank, et klient oma andmeid uuendaks?

Foto: Shutterstock

Suurte muutuste lävel seisev Luminor paneb klientidele südamele, et nad esimesel võimalusel oma andmeid uuendaksid, sest nii on tagatud värskeim info oluliste muudatuste kohta ning võimalikult head ja turvalised pangateenused.

Novembri lõpus käivitub Luminori uus internetipank ning samaaegselt vahetatakse välja kõik pangakaardid. Kuna uued kaardid saadetakse klientide postiaadressidele, siis on äärmiselt tähtis, et pangal oleksid olemas klientide värskeimad aadressid — siis on kindel, et kõik kaardid jõuavad õigesse kohta.

Ka muul ajal on täpsed ja ajakohased kliendiandmed finantsteenuste osutamisel olulised, sest siis toimib kõik kiirelt, sujuvalt ja turvaliselt. Luminori Eesti jaepanganduse juht Tanel Rebane räägib, miks peab pangas oma andmeid regulaarselt kontrollima ja uuendama.

Milline info on pangale oluline?

Kliendiandmed aitavad pangal paremini mõista kliendi vajadusi ning teda võimalikult hästi teenindada. 

Kindlasti peaks pank teadma kliendi kontaktandmeid, et tagada teenuste kättesaadavus ja turvalisus ning et saaks klienti kiiresti ja tõhusalt teavitada tähtsatest muudatustest.

Näiteks, kui kliendi pangakaart tuleb välja vahetada ja pank saadab talle postiga koju uue, siis on hädavajalik, et see jõuaks õigele aadressile. Uue pangakaardi laekumine vanale aadressile on turvarisk ning põhjustab kliendile ebamugavusi. Seepärast tuleb oma andmeid regulaarselt värskendada.

Pank peab hoidma silma peal ka sellel, et kliendi kontol ei toimuks midagi kahtlast. Kui pank märkab, et kontolt läheb mõnesekundilise vahega maha ootamatult suuri summasid või tuvastatakse mõni muu ebatavaline tegevus, saab pank kliendiga ühendust võtta või konto ajutiselt sulgeda.

Sellisel juhul on oluline, et pangal oleks olemas kliendi õige telefoninumber, sest muidu ei jõua info kontol toimuvast ega konto sulgemisest piisavalt kiiresti kliendini.

Miks on just praegu oluline, et Luminori klient oma andmeid värskendaks?

Luminori kliente ootab kohe-kohe ees ports põnevaid muutusi. Tulemas on päris uus internetipank ja sellega ühes ka uued Visa pangakaardid. Nagu öeldud, saadab pank need klientidele koju posti teel ja seepärast on praegu oma kontaktandmete uuendamine eriti oluline, et kaardid õigesse kohta jõuaksid.

Tegemist on suure muudatusega — internetipanga uus disain, uued võimalused ja funktsionaalsus. See on positiivne samm kõigile, kuid selle astumiseks vajame klientide tähelepanu ja mõistmist. Paneme oma klientidele südamele, et nende andmed oleksid kindlasti internetipangas uuendatud. Vaid nii jõuab oluline info kõigist muudatustest kiiresti ja sujuvalt kliendini ning saame vältida võimalikke ebameeldivaid olukordi.

Kuidas andmete uuendamine käib?

Kliendid saavad andmeid uuendada lihtsalt ja kiirelt internetipangas. Sisse logides tuleb praegu kliendile kohe ette hüpikaken, mis tuletab meelde, et on aeg uuendada andmeid. Nii ei pea klient ise kuskilt midagi otsima ning saab oma andmed kiirelt mõne klikiga korda. 

Andmeid võib uuendada ka e-posti teel — sel juhul tuleb Luminori kodulehelt alla laadida vastav ankeet ja see Luminori infomeilile teele panna. Kolmas variant on broneerida pangakontorisse aeg ja vajadusel andmed kohapeal ära uuendada. 

Äriklient saab oma andmeid uuendada online-portaalis täpselt sama kiiresti ja mugavalt. Sarnaselt erakliendiga saab äriklient andmeid täiendada ka e-posti teel või kontoris kohapeal. 

Oled sa DigiPRO või Geenius? Vali sobiv tellimus siit.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate olulisematest Geeniuse teemadest.