Luminori blogi

Pane tähele: sel nädalavahetusel kõiki Luminori teenuseid kasutada ei saa

Kuu lõpus ehk 29. novembril stardib Luminori uhiuus internetipank ning kõigi klientide senised kaardid asendatakse uute VISA kaartidega. Selleks, et uude veebikeskkonda kolimine sujuks nii kliendile kui pangale võimalikult sujuvalt, tuleb kuu viimasel nädalavahetusel teha teenustes kasutamises väike paus. Luminori Eesti jaepanganduse juht Tanel Rebane räägib lähemalt, mis nädala lõpus saama hakkab ning kuidas valmistuda. 

Mis juhtub?

Pangateenuste katkestus on plaanitud 27.–29. novembriks, kuid see ei tähenda, et kõik pangatoimingud kõigil kolmel päeval täielikult peatatud oleks. Kaartide töö seisab ühe päeva ning internetipank on suletud kaks päeva. Seepärast tasub oma tegemised planeerida nii, et katkestuste tõttu midagi olulist tegemata ei jääks.

Paus on vajalik selleks, et saaksime kõikide oma klientide andmed uude pangasüsteemi korraga üle viia ning ühendada ennast lõplikult lahti Nordea süsteemidest. See lüke võimaldab meil saada ka Eestis tehniliselt täiesti iseseisvaks pangaks ja võtta oma arendusplaani välkmaksed ja teised põnevad ning kauaoodatud teenused.

Eraldumine on tegelikult tehnoloogiliselt üsna keerukas protsess ning toodete ja teenuste muudatusi tuleb omajagu. Luminor on selleks pikalt ette valmistunud – alustasime sellega juba 2018. aastal, et muutused saaks ellu viia nii, et need klientide elu ja tegemisi võimalikult vähe mõjutaks.  

Veebikeskkond ühes teenustega saab küll uue näo, kuid üheks suuremaks eesmärgiks oli see, et klientide kasutajatunnus, kontonumber ja PIN-koodid jääksid uude keskkonda üle toomisega samaks. Selleks tuleb aga kõik kliendid üle viia korraga, mitte gruppide või lainetena ja seetõttu on vajalik ka väike katkestus. 

Katkestuste ajajoon

Valmistume koos

Üks osa suurest muutusest on juba käiku läinud – nimelt on nüüdseks enamik kaardiomanikest saanud kätte uued VISA-kaardid. Neil, kes seni uut kaarti kätte saanud pole, tasub sellest pangale teada anda.

Meie oleme omalt poolt muudatusteks valmis. Üleviimine on meil tehniliselt mitmeid kordi  eelnevalt läbi harjutatud ning teame, mida oodata. Palkasime just selleks üleviimise perioodiks lisatööjõudu, et panna püsti senisest tõhusam kõnekeskus, kust saab klient kohe abi ja vastused oma küsimustele. Luminori eesliiniga liitub sel puhul üle 100 töötaja Eestist, Lätist ja Leedust, kes on kõik klientidele muudatuste ajal igal võimalikul viisil toeks. 

Kliendid võiksid samuti vaimu valmis panna ning arvestada sellega, et kõiki teenuseid neil kuupäevadel kasutada ei saa. Varu vajadusel endale piisav hulk sularaha, et kõik vajalikud ostud saaksid ikka tehtud ning olulisemad maksed tuleks kindlasti ära teha enne 26. kuupäeva. Mõned viivitused võivad esineda ka mõned päevad pärast katkestust, kuid üritame teha kõik endast oleneva, et toimingud sujuksid hästi. 

Tutvu kindlasti ka kodulehel oleva infoga, et teaksid täpselt, mida katkestuse ajal oodata ning millised muutused uue keskkonnaga kaasnevad. Kogu info erakliendile on saadaval siin: https://www.luminor.ee/ee/uus-pank ja ärikliendile siin: www.luminor.ee/ee/uus-pank-ariklient

Pilk tulevikku

Lätis ja Leedus on Luminor tehnoloogiliselt täiesti iseseisev pank juba 2020. aasta suvest saati ning kliendid on Nordea süsteemidest Luminori ühtsetesse süsteemidesse juba üle viidud. Kui Luminori uued pangakanalid  – internetipank ja mobiiliäpp – on Eestis edukalt kasutusele võetud, lähevad sama teed ka Läti ja Leedu kohe, kui kõik vajalikud ettevalmistused saavad tehtud.

2021. aasta alguses jõuab klientideni lõpuks meie uus mobiilirakendus, kuid selle ajani toimib hästi ja mugavalt mobiilis ja tahvelarvutis ka meie uus internetipank, mis on sel kujul isegi kasutajasõbralikum kui meie eelmine äpp.

Oleme uue veebikeskkonna ja sellega kaasnevate muudatuste üle ise väga elevil, sest teekond selleni on olnud pikk ja keeruline. Uued teenused tähendavad meile kui pangale justkui uuesti sündimist ning ootame pingsalt hetke, mil saame kõike uut ja põnevat oma klientidega jagada.

Oled sa GEENIUS, RIKAS või PRO? Vali sobiv tellimus siit.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate olulisematest Geeniuse teemadest.