Nutika ostleja säästublogi

Said tellimusega vale kauba, mis nüüd küll saab?

Kui selline lugu ongi juhtunud, et koju jõuab vale või ebasobiv kaup, siis tuleb kiiremas korras Barbora klienditeenindusega ühendust võtta ja klienditeenindajaga juba täpsemalt kokku leppida, kuidas edasi toimetatakse.Foto: Shutterstock

Ikka võib mõnikord ette tulla, et e-poest tellitud kaup saabub ja sa pole rahul mõne toote kvaliteediga või on poekotti sattunud hoopis toode, mida algselt tellinud pole. Mis siis teha? Kas jätta enda teada või esitada kaebus?Sooovitus on tegelikult lihtne – kõige targem on kohe tegutsema asuda ja esimese asjana e-poe klienditeenindusega ühendust võtta.

Üldiselt on need juhud, kui vale või ebasobiv toode sinu tellimuse hulka satub, väga harvad. Barbora klienditeeninduse juhi Marianna Petrosyani sõnul tuleb aga mõnikord tõesti ette, et klient soovib juba tellitud kauba tagastada, kuna on tellimisel eksinud, tarne käigus on mõnel tootel puudus ilmnenud või on inimliku eksituse läbi võõras toode sekka sattunud. 

“Klienditeeninduse seisukohast on olnud igasuguseid olukordi ja me püüame alati nii läheneda, et klient saaks parima lahenduse. Kui üldiselt rääkida, siis tagastada ei saa selliseid kaupu, mis on kiiresti riknevad ja mille säilivusaeg on lühike. Kindlasti tuleb jälgida, et tagastatava toote pakendit poleks avatud ning kaup peab olema kasutamata,” selgitab Petrosyan peamiseid reegleid toodete tagastamisel.

Igale juhtumile leitakse lahendus

Kõige sagedasemaks kauba tagastamise põhjusteks on see, et klient ise on kogemata vale toote tellinud. “Kas on inimene kogemata vale suurusega mähkmed valinud või sellise kassitoidu korvi klikanud, mida tema kass tegelikult ei söögi,” toob Petrosyan näiteid. Sedagi võib juhtuda, et kliendi tellimuse hulka on kogemata sattunud toode, mida ta tellinud pole, vaid mis on eksikombel tema poekotti sattunud. 

Kui selline lugu ongi juhtunud, et koju jõuab vale või ebasobiv kaup, siis tuleb kiiremas korras Barbora klienditeenindusega ühendust võtta ja klienditeenindajaga juba täpsemalt kokku leppida, kuidas edasi toimetatakse. Kas ebameeldiv kogemus kompenseeritakse raha tagastamisega, antakse järgmise tellimuse jaoks sooduskupong või saadetakse hoopis kuller ebasobivale tootele järele. Võimalik on seegi, et klient saab kauba järgmise tellimusega tagastada, kui tegemist on Barbora püsikliendiga ja kaup seni säilib.

Petrosyan kinnitab, et üldiselt pole segadused tellimustega mingi suur probleem ja alati on jõutud kõiki osapooli rahuldavatulemuseni.  “Meile on oluline kuulata kliendi probleem ära ja koos leida talle sobiv lahendus. Sellist üldist kuldreeglit ei ole, et alati teeme nii ja kõigile sobib sama lahendus. Tihti on olukorrad ning tooted täiesti erinevad, mis nõuavad ka personaalset lähenemist,” sõnab Petrosyan.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate olulisematest Geeniuse teemadest.