Kas teadsid: miks on osades Selverites teistsugused SelveEkspressi puldid?

Foto: Scanpix/PM/Toomas Huik.

Kas mäletad veel, millised nägid Selveri kauplused välja kümme aastat tagasi? Vihjeks võib öelda, et tollal Selverist puldiga iseteeninduslahendust ei leidnud. Tähelepanelikumad kliendid teavad praegugi, et Selveri kaupluseid ja SelveEkspressi pulte on kahte tüüpi. Millest need erinevused tingitud on?

Kahte tüüpi kauplused, kahte tüüpi puldid

Enamik Selveri kaupluseid on tänaseks juba üle läinud uuele kontseptsioonile, kus on rõhk eeskätt avatusel. Samas leidub endiselt osa kauplusi, mida pole jõutud veel renoveerida. Just nendest kauplustest võib leida ka SelveEkspressi eelmise põlvkonna pulte, mis sarnanevad kätte võttes rohkem telefonile kui skaneerijale.

“Vanema versiooni puldid on pisemad, väiksema ekraaniga ja sarnanevad rohkem telefonile – nuppe on tunduvalt rohkem. Praegu enamikes kauplustes kasutusel olevad uuemad puldid on juba käepideme ja suurema ekraaniga,” selgitas Selveri arendusjuht Agi Metsandi.

Kui mõnel lugejal peaks Selverisse sisenedes endiselt tekkima kahtlus, et kas selles kaupluses on kasutusel uuemad või vanemad puldid, siis vihjeks võib öelda, et poekärude külge saab kinnitada just uuemaid käepidemega pulte.

Tehnilisema poole pealt rääkides on pultide valik isegi laiem. Kuigi välimuselt jagunevad puldid kaheks, siis tegelikult on mitu erinevat erinevat versiooni nii vanemast kui ka uuest mudelist. Kasutamise osas pole pultidel muidugi erilisi erinevusi, pigem on asi lihtsalt väiksemates nüanssides, nagu tehnoloogiaga ikka kipub olema.

Uus ja vana – kas tunned erinevused ära?

Pultide erinevused on otseselt seotud ka Selveri kaupluste erinevustega. Õigemini, Selveri uuemate ja vanemate kauplustega. “Vanemad puldid on endiselt kasutusel nendes kauplustes, kus selliste pultidega SelveEkspressi süsteem algselt sisse viidi. Kui kauplus renoveeritakse, vahetatakse mõistagi ka puldid välja. Niisama SelveEkspressi pulte välja vahetamisel me aga mõtet ei näe, kuna tegelikult toimivad mõlema versiooni seadmed sama efektiivselt,” rääkis Metsandi.

Sellise lahendusega kassasid enam uue kontseptsiooniga kauplustest ei leia.Foto: Scanpix/PM/Toomas Huik.

Renoveeritud või juba uuema kontseptsiooniga rajatud Selveri kauplused tunneb Metsandi sõnul ära nö puhtama stiili järgi. “Esiteks on uue kontseptsiooniga kauplustes teeninduslett üldiseks muudetud. Varem oli niimoodi, et kalalett on eraldi, lihalett eraldi, grillilett omakorda kuskil nurgas eraldi ja pagarilett üldse näiteks müügisaali keskel. Uue kontseptsiooni järgi rajatud kauplustes on see kõik pandud ühte kohta kokku.

Võtame näiteks T1 keskuse, kus kõik letid on ühes reas. Järjest jooksevad grill-, kala- ja lihaletid, samuti leiab nende juurest täitsa uue buffet-laua. Pagarid on samuti ühte ritta pandud. Sedasi on kliendil mugavam ja selgem ülevaade Selveri toiduvalikutest,” selgitas arendusjuht.

Suuremad erinevused võrreldes Selveri vanemate kauplustega ongi uue kontseptsiooni juures seotud ruumi kasutusega. “Panustame veelgi rohkem värskusesse. Näiteks võib vaadata puu- ja juurviljalette, mis on sellistes kauplustes avarates asukohtades ja nende ümber on rohkem ruumi liikumiseks ja kaubavalikuga tutvumiseks. Sama kehtib ka Selveri Köögi toodetele, millele on rohkem ruumi antud ” sõnas Metsandi.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.