Selveri blogi

Mille järgi Selveri iseteeninduskassa kliendile puldi määrab ja mida teha kui need otsa saavad?

Foto: Scanpix/Pärnu Postimees/Ants Liigus.

SelveEkspressi iseteeninduskassad on suure osa klientide jaoks juba ammu poeskäimise lahutamatuks osaks saanud. Üha enam võib näha püsikliente, kes tavakassade poole praktiliselt ei pöördugi, kuna on puldiga iseteenindusega nii ära harjunud. Just SelveEkspressi populaarsuse tõttu võib vahel tulla ette olukordi, kus poodi sisenedes ei leia klient esimese hooga ühtegi vaba pulti.

Kui ühest riiulist pulti ei leia, siis teisest ikka leiab

Enamik SelveEkspressi kasutavaid kliente on harjunud mistahes Selveri kauplusesse sisenedes kohe sissepääsu juures asuvast puldiriiulist endale puldi kaasa haarama. Selleks on vaja ainult riiuli kõrval oleva ekraani juurest oma Partnerkaart läbi tõmmata ja roheliselt vilkuma hakanud pult kaasa haarata.

Kuna puldid on pidevalt kasutuses ja vajavad peale kasutamist ka laadimisaega, võib ette tulla, et Selveri töötaja pole jõudnud veel kassa kõrval asuvast riiulist pulte sissepääsu juurde tuua. See ei tähenda, et klient nüüd ühtegi pulti kasutada ei saa.

Sellises olukorras tuleks lihtsalt sammud iseteeninduskassade poole seada ja sealt riiulist endale pult võtta. Kui riiuli kõrval asub SelveEkspressi arvuti, tuleb sealt lihtsalt oma kaart läbi tõmmata ja saabki puldi. Mõne kaupluse puhul ongi pultide kasutamine lihtsalt niivõrd populaarseks kõrge, et alati ei jõua töötaja pulte ühest kohast teise piisavalt kiiresti tuua. Sedasi võibki ette tulla, et poodi sisse tulles on esimene puldisein tühi.

Mille järgi SelveEkspress Sulle puldi määrab?

SelveEkspress süsteem jagab klientidele pulte näiliselt täiesti juhuslikult – peale kaardi arvutist läbi tõmbamist hakkab üks riiulis olevatest pultidest lihtsalt roheliselt vilkuma. Tegelikult on kliendile sobiva puldi määramisel teatud loogika olemas küll. Nimelt on süsteemis olemas nimekiri piisavalt täis laetud pultidest, mis on valmis kohe kasutusse minema.

Kui klient Partnerkaardi arvutist läbi tõmbab, vaatabki süsteem just piisavalt laetud pultide poole ja määrab sealt oma loogika järgi ühe valmisolevatest pultidest kliendile. Peale kaardi läbi tõmbamist hakkab rohelise tulukesega vilkuma näiliselt suvaliselt valitud pult ning inimene võib kindel olla, et oste sooritades pult äkitselt töötamast ei lakka.

Mõnikord võib SelveEkspressi klient leida end olukorrast, kus riiulis on veel mõni üksik pult olemas, kuid arvuti pole nõus ühtegi pulti väljastama. See ei tähenda, süsteem on rikkis või et kliendi Partnerkaardiga midagi valesti oleks, vaid et riiulis olevate pultide akud pole veel lihtsalt piisavalt laetud, et neid väljastada saaks. Kusjuures pultide akud ei pea olema väljastamiseks 100% laetud.

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto- ja rahaportaali olulisematest lugudest.