Puust ja punaseks: Kuidas e-Selverist kulleriga ostukorv otse koju tellida?

Foto: Hendrik Osula.

Alates 2. jaanuarist saavad Tartus ja Tartu ümbruses elavad Selveri kliendid lasta e-Selveri kojuveoteenusega ostukorvi otse koju toimetada, muutes sedasi poeskäimise tunduvalt mugavamaks ja kiiremaks.

E-Selverit saavad kasutada nii Partnerkaardi omanikud kui ka need kliendid, kel Partnerkaarti pole. Viimasel juhul saab ostu vormistada külalisena, ent kõik Partnerkaardi soodustused jäävad saamata. Lisakriteeriumiks on see, et aadress, kuhu tellimus tehakse, peab asuma e-Selveri kojuveopiirkonnas.

Registreerimine ja ostukorvi toodete lisamine

Pärast Selveri keskkonda sisselogimist tuleb tellimuse koostamiseks valida kõigepealt kohaletoimetamise aadress. Enamikel inimestel on selleks kodune aadress, mis on juba Partnerkaardiga seotud. 

Partnerkaardi kliendina sisse logides kogub klient ka e-Selveri ostudelt boonuspunkte ning näeb oma tellimuste ajalugu ning varasemaid ostukorve. Varasema ostukorvi saab n-ö uuesti tellimuseks esitada, seda ajakohastades – mõnd toodet lisades, mõnd eemaldades. Nii hoiab tublisti aega kokku!

Kui kauba kättesaamise aeg ja koht on paika pandud, ei jää muud üle kui meeliskaupade väljavalimine ja ostukorvi asetamine. Lehekülje vasakus veerus asuvast tootepuust leiab kategooriate järgi kõik e-Selveris müügil olevad kaubad ning muidugi on võimalik eraldi tooteid ka otsingu abil leida. Otsinguid saab omakorda filtreerida kasutades erinevaid filtreid (näiteks, et eraldada vegantooted või gluteeni- ja laktoosivabad tooted).

Pärast sobiva toote ülesleidmist saab valida, mitu ühikut seda ostukorvi lisada. Soovi korral on võimalik iga tootega ka lähemalt tutvuda – selleks tuleb vaid toote pildil klikkida, mille peale kuvatakse juba täpsem info.

Kaupu ostukorvi lisades on võimalik igal hetkel juba ostukorvis olevaid tooteid lähemalt uudistada, mille jaoks tuleb vaid lehe paremal ülal servas asuvale “Ostukorv” lingile klikkida. Kusjuures toodete koguseid saab muuta ka otse ostukorvi vaatest, kasutades selleks toode juures olevaid + ja – nuppe. Toote ostukorvist eemaldamiseks tuleb vajutada tooterea alguses olevale ristikesele.

Tellimust vormistades võib mõnel juhul tekkida vajadus kullerile või teenindajale täpsustava info jätmiseks, näiteks komplekteerimise või kauba kohale toimetamise osas. Selle jaoks on ostukorvi all olemas eraldi tekstilahter “Teade poele”, kuhu klient oma soovid kirjutada saab.

Maksmine ja tellimuse kinnitamine

Isegi kui kogu ostuprotsess on läbi tehtud külalisena, saab enne maksma asumist Partnerkaardiga sisse logida. E-Selverist tellitud kaupade eest saab tasuda pangalingi või krediitkaardiga. Pärast internetipangas makse sooritamist tuleb kindlasti vajutada nuppu “Tagasi kaupmehe juurde”, et tagada makse õnnestumine.

Ostu vormistades saab klient valida kahe tarneviisi vahel: kulleriga kauba koju toimetamine või kauba e-Selveri väljastuspunktist kätte saamine. Loe lähemalt kullerteenuse teeninduspiirkonna ja väljastuspunktide kohta siit.

E-Selveri tellimuste täitmist alustatakse pärast tellimuse kinnitamist ja selle eest tasumist. Toodete komplekteerimisega alustatakse umbkaudu 4 tundi enne soovitud kauba kättesaamise aega, et kaup asjatult pakitult ei seisaks. Pärast ostu sooritamist ja tellimuse eest tasumist saadab Selver kliendile e-kirjaga teate tellimuse kättesaamisest. Kui kinnitust pole pärast makse sooritamist tulnud, tasub kindlasti võtta ühendust e-Selveri klienditeenindusega.

Loe lähemalt e-Selverist tellimise kohta siit ja muuda oma poeskäimine mugavamaks juba täna!

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.