Selverist saab Eesti esimene jaekett, mille kõikides poodides on iseteeninduskassad

SelveEkspressi iseteenindussüsteem on saanud klientide seas ülipopulaarseks.Foto: Selver.

Möödunud nädalast alates on kõikides Tartu Selverites olemas SelveEkspressi iseteeninduse teenus. Veel enne aasta lõppu jõuab SelveEkspress praktiliselt kõikidesse olemasolevatesse kauplustesse.

SelveEkspress üle kogu Eesti

“Selveri eesmärgiks on SelveEkspressi teenus tagada kõikides kauplustes ja nüüd oleme järjekorraga pea nimekirja lõpus ehk järjekord oli jõudnud Sõbra Selverini,” sõnas Selveri arendusjuht Agi Metsandi. Tegelikult ongi tänavu jäänud veel avada SelveEkspress Valga Selveris, mis saab iseteenindudse oktoobris, ning Jõhvi Selveris, kuhu SelveEkspress jõuab tänavu novembris.

Peale seda jääb üle Eesti alles üks SelveEkspressita kauplus, kus juba järgmise aasta alguses saab siiski puldiga poes käima hakata. “Tänaseks on iseteeninduskassade olemasolu kaupluses kui hügieenifaktor. SelveEkspressi teenuse saadavus keti kõikides kauplustes annab meile võimaluse paremini teenust klientidele tutvustada ja teha kampaaniad SelveEkspressi kasutajatele,” ütles Metsandi.

“Kliendid liiguvad Eestis ringi ja nad ootavad kõikjal sama teenust, mida nad on harjunud kasutama oma igapäevases kodukoha Selveris.”

SelveEkspressi paigaldamine Sõbra Selverisse.

Miks just puldiga iseteenindus?

Kui tavaliste iseteeninduskassade puhul on enamjaolt suurte ostudega ebamugav toimetada, siis SelveEkspressi pultidega iseskaneerimine on Metsandi sõnul mõeldud eelkõige just suuremate ostude tegemiseks.

“See on suurepärane self-check süsteem inimesele, kelle jaoks on ostu puhul oluline kiirus, mugavus ja ajasääst. Iseteeninduskassa juures kogu ostusaalist valitud kauba skaneerimine tundus meie jaoks SelveEkspressi puldisüsteemi välja töötades eilne päev. Puldi suurimaks eeliseks on see, et kauba korvi tõstmisel toimub juba selle ostunimekirja registreerimine, mis lühendab oluliselt poes viibitud aega,” lisas ta.

Tänaseks on SelveEkspressi teenus olemas praktiliselt kõikides kauplustes, kuid selle hetkeni jõudmine on võtnud omajagu aega. Esimene SelveEkspress avati 2011. aastal Kadaka Selveris ning aastate jooksul on Selver järk-järgult teenust laiendama asunud. “Kaupluste järjestikusel valikul SelveEkspressi teenuse võimaldamiseks arvestasime kaupluse käibe suurust, klientide arvu, üldist innovatsioonile avatust, pangakaartide makse osakaalu, asukohta ja teisigi faktoreid,” selgitas Metsandi.

Arendusjuhi sõnul valmistas Selver oma SelveEkspressiga turu teiste jaekaupluste isteeninduskassade teenusele ette. “Selver püüdleb alati parima võimaliku ostuelamuse pakkumise poole ja seega lühemate järjekordade ning kiirema ostuprotsessi poole,” sõnas ta.

“Võrreldes konkurentidega peab SelveEkspressi süsteemiga oluliselt vähem tooteid ühest kohast teise asetama. See tähendab suurt ajasäästu ning näiteks õrnemad puu- ja köögiviljad jäävad ilusamaks,” rääkis ta. “Toidukaubad on õrnad ja neid üks kord ladustada on palju mõistlikum kui mitu korda. Mida suurem on ostukott, seda ilmselgemaks muutub SelveEkspressi eelis – asju ei pea edasi-tagasi tõstma ning ajasääst on ilmselge.”

Mida sa SelveEkspressist teada võiksid?

Selveri iseteeninduslahendusel on võrreldes tavapäraste iseteeninduskassadega mitmeid eeliseid ja nüansse, millest paljud inimesed endiselt teadlikud pole.

Kuigi esialgu võib puldiga poodlemine tunduda veidi keerulisena, muutub see üllatavalt kähku harjumuspäraseks ja vanaviisi poes käimise ja järjekordades ootamise võib minevikku jätta. Kui sa pole varem SelveEkspressi süsteemiga kokku puutunud, tasuks alustada sellest artiklist.

Võrreldes tavaostuga on SelveEkspress muidugi oluliselt kiirem, sest kauba saab laduda otse ostukotti, kust seda kassas uuesti välja võtta pole. Samuti pakub selline lahendus rohkem privaatsust, kuna oma kaupu ei pea poelindile laduma või tegelikult isegi ostukärus lahtiselt hoidma.

Puldiga asju skaneerides on kliendil ka pidev ülevaade oma ostukoti maksumusest ning lisaks saab puldist kiirelt ja mugavalt infot toodete ja käimasolevate kampaaniate kohta. Mõistagi arvestab pult automaatselt maha ka kõik olemasolevad allahindlused, näiteks õhtused soodustused saiakestele.

SelveEkspressi teenus on mõeldud kõigile, mistõttu saavad seda kasutada lapsed ning samuti saab teenust kasutama asudes valida eesti ja vene keele vahel. Üleüldse on SelveEkspressi kasutamine tehtud võimalikult lihtsaks: enam ei pea selle jaoks infoletis eraldi lepingut sõlmima, piisab vaid Partnerkaardi registreerimisest ja teenuse tingimustega nõustumisest.

Paljud SelveEkspressi kasutajad pole tänaseni teadlikud võimalusest maksta ka sularahas. Nimelt saab “tooteid täis” puldi tavakassasse viies maksta oma ostude eest ka sularahas, ilma kaupu kotist välja võtmata.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.