Standard Booksi blogi

Kas sinu äritarkvara klienditugi pakub neid võimalusi?

Excellenti kasutajatugi annab endast igapäevaselt parima, et Standard Booksi programmiga seotud küsimused saaksid võimalikult mitmetes kanalites vastused. 

Nõustame kliente läbi mitme kanali: e-maili, telefoni ja pilvetoe kaudu ning kodulehelt leiab lisaks kasutajatoele veel laialdaselt artikleid, õpetusvideosid ja informatsiooni meie tegemiste kohta. 

Selleks, et kasutajad saaksid oma murele või küsimusele võimalikult kiire lahenduse, on meil kolm erinevat kasutajatoe valdkonda: programmi kasutamine, müük ja programmi ühenduvusega seotud küsimused . 

Variandid, kuhu oma murega pöörduda:

1. Kirjuta meile

Kirjakastil hoiab silma peal viis inimest, kes reageerivad kasutaja murele hiljemalt kahe tööpäeva jooksul, pilve ehk ühenduvusega seotud muredele kiiremini. Selleks, et saaksid vastuse võimalikult ruttu, tee kindlaks, et pöördud murega õigesse kohta.

Aadressile info@excellent.ee võid saata kõik võimalikud küsimused programmi kasutamise kohta. Kui jääd mõne toiminguga hätta, saad abi just sellelt aadressilt.  

Kui sul tekib küsimus lepingu, hinna või projektide kohta, võta ühendust meie müügiosakonnaga aadressil myyk@excellent.ee. 

Kõigi ühenduvusega seotud probleemide ja küsimustega pöördu aga aadressile pilv@excellent.ee.

Siit saad abi, kui jääd hätta programmi sisenemisega, ei saa programmist kätte vajalikke andmeid või dokumente või tekib tõrge arvete saatmise või kätte saamisega. Kuna sellised küsimused on sageli ajakriitilise loomuga, reageeritakse neile üldjuhul kahe tunni jooksul.

Pilvepostkast on töös ka pärast tööaega (9-21) ja sinna võib kirjutada ka nädalavahetusel kui peaks tekkima eelnimetatud probleeme. 

2. Helista meile

Kiiremate küsimustega võib pöörduda meie kasutajatoe poole ka telefonitsi. Nii müügiosakond (+372 669 1113) kui kasutajatoe osakond (+372 669 1111) vastavad kõnedele tööpäeviti kella üheksast viieni. 

Meile on oluline, et klient saaks abi ning jääks klienditoega rahule. Seepärast palume neil pärast pöördumist täita kiire küsimustiku, et selgitada välja, kas klient sai lahenduse oma murele. Kui kliendi kogemus oli negatiivne, siis võtame uuesti ühendust, et leida viis, kuidas teda aidata. 

3. Kasutajatoe rubriik ja blogi

Meie kodulehel on ka kasutajatoe rubriik, kuhu on kokku kogutud kõik võimalikud juhendid erinevate olukordade, funktsioonide ja moodulite jaoks. Juhendeid täiustatakse ning lisatakse jooksvalt juurde.

Kasutajatoe rubriigis on üle tuhande artikli, mille seast vajaliku info leidmine on lihtne. Sisesta otsingusse märksõnad või otsingulause ning lehekülg kuvab kõik otsinguga seotud artiklid. Lehel on ka välja toodud struktuuripuu, mis hargneb suuremateks teemadeks ja alateemadeks, et saaksid vajaliku info hõlpsamini üles leida. 

Samuti on meie kodulehel põnev ja päevakajane blogi, kus räägime erinevatest teemadest ning avaldame programmi ja Excellenti enda kohta uudiseid, millega kliendid võiksid kursis olla. Blogis kajastatakse ka kasutajalugusid ning infot koolituste kohta.

Lisaks on meil eraldi nipinurk, kust saad kasulikke soovitusi ja näpunäiteid kuidas programmi kasutamine mugavamaks teha.Kodulehel saad silma peal hoida nii tulevastel kui ka juba toimunud koolitustel.

Toimunud koolitused on jaotatud teemade kaupa ning juures on ka videolink, et saaksid koolituse tagantjärele ära vaadata. Kõik koolitused on leitavad ka meie YouTube kanalist, mis on justkui nagu neljas kasutajatoe sammas – õpetuslikud videod, mis aitavad sul programmist maksimumi võtta.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate olulisematest Geeniuse teemadest.