Geeniuseni ja ka politseini on jõudnud mitme inimese kogemus, kus populaarse Booking.com-i majutusplatvormi kaudu peteti neilt raha välja. Platvormi klienditugi seejuures on kliendid oma murega üksi jätnud ja käed puhtaks pesnud. Geenius on Booking.com-i poole kommentaari jaoks pöördunud.
Ametliku lingiga suunati klient lehele, kust tema kaardilt võeti tuhat eurot
Karola Kivilo broneeris Booking.com-i lehe kaudu tööreisi jaoks Tallinnas ligi 900 positiivse arvustusega populaarses majutuses toa tööreisi jaoks. “Olen ka korra varem samas majutusasutuses ööbinud ning majutuste broneerimiseks Bookingut kasutanud üle 50 korra,” lisas Kivilo.
“Kirjutasin eelnevalt majutajale kirja, et saadaksid arve, mida teadupärast peale broneerimist tuleb majutuse pakkuja käest eraldi küsida. Kolm päeva hiljem vastas majutusepakkuja sellele kirjale ametliku välimusega meililt verifikatsiooni nõudega, et mu kaart ei ole läbinud turvakontrolli. Lisatud oli link booking.com lehele ning välja oli toodud, et hetkeks pannakse sama summa, mille majutuse eest tasusin kinni, kuid seda uuesti maha ei võeta,” selgitas ta.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.