Geeniuse toimetuse esialgsel hinnangul on ka hinnad meie outlet’ides pigem tavapoe tasemel ning suuri allahindlusi nagu mõnes välisriigis neist väga ei leia. Rahageenius uuris lähemalt, mis põhimõttel kujuneb outlet-kaupluste kaubavalik ning kui suured on sealsed allahindlused ja nende erinevus tavahindadest tegelikult.
“Kui keskmine Eesti rõivamüüja tellib 1000 paari teksaseid, siis Euroopa müüja 10 000 paari. Viimane saab parema hinna, kuna kogus on niipalju suurem. Brändirõivastel on Eestis 40–50-protsendine juurdehindlus ning kuigi keskmine tarbija peab 20–30-protsendist soodustust väheseks, müüb kaupmees juba ilma kasumita, arvestades muid kulusid, mis tuleb katta,” kommenteeris Eesti E-kaubanduse liidu juht Tõnu Väät kohalike rõivamüüjate allahindlusi.
Suuri laojääke ei teki Vääti sõnul meie turul seepärast, et Eesti kaupmehed on nutikad ja vastutustundlikud ja proovivad tellida vaid nii palju kaupa, kui päriselt ära jõutakse müüa.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.