Nutisoodukaid fännav Helen: alguses tegin seda pigem naljaviluks ja laste rõõmuks

Rimis võetakse arvesse iga püsikliendi ostueelistusi ehk hea hinnaga pakutakse just neid tooteid, mida nad on harjunud tarbima.Foto: Rimi

“Emotsioonioste on nüüd hulga vähem.” 

“Mugav on kaup ära piiksutada ja kohe kotti pista – ajavõit missugune.”

“Enamik minu lemmikuid on seal olemas.” 

Eesti pereinimesed räägivad oma ostuharjumustest ning avaldavad, kuidas ja miks nad lõpuks ikkagi ühte ja samasse poodi tagasi jõuavad. 

Helen, Mari ja Meelis on oma kodupoeks valinud Rimi, sest seal võetakse arvesse iga püsikliendi ostueelistusi ehk hea hinnaga pakutakse just neid tooteid, mida nad on harjunud tarbima. Meeldiv on seegi, et isiklikus pakkumises olevad kaubad juhivad su tähelepanu sellele, milliseid toidukaupu sageli ostad. Nii saab igaüks oma ostukäitumist jälgida. Lisaks hindavad püsikliendid puldikassasid ja Rimi kaupluste head ligipääsetavust.

Helen hindab personaalset lähenemist

Kiire elutempoga tallinlanna Helen satub enda sõnul Rimisse üha sagedamini. “Käin poes, sest tahan oma silmaga näha ja käega katsuda, millise kaubaga tegu on,” ütleb ta. Olenevalt teekonnast satub ta kodukoha Rimisse umbes kord nädalas. 

Helen hindab poodi selle kaubavaliku tõttu: “Rimis on hoopis teine valik kui mujal poodides. Rimi enda tooted on väga head ning köögi- ja puuviljavalik on värske ja rikkalik.” Eriti meeldivad talle personaalsed pakkumised. Kui alguses tõmbas ta kaardi terminalist läbi naljaviluks ja pigem laste rõõmuks, siis nüüd teeb ta seda teadlikumalt. 

Tänu kontoritööle ja nappidele lõunapausidele on Heleni personaalsete pakkumiste hulgas suurenenud Rimi buffet’ ja salativaliku soodustuste osakaal. Helenile meeldib väga see, et Rimi aitab tal ostukäitumist jälgimida ja ületarbimist vältida. “Hästi hea on oma ostuharjumusi jälgida,. Iga kord saan poes käies teada, kas võin heameelt tunda või panevad personaalsed pakkumised kukalt kratsima. Kui kiirtoidu soodustusi on palju, tuletab terminali vaade kohe meelde, et tuleks rohkem puuvilju ja jogurteid osta,” räägib Helen.

“Reeglina ei lase ma ennast enam üldistel soodustustel mõjutada ja emotsioonioste on hulga vähem,” tõdeb ta ja lisab, et planeerib nüüd oste paremini. Rimis on kaubad tema arvates müügisaalis väga süsteemselt ja loogiliselt paigutatud ning vajaliku leiab kiiresti üles. Helen märgib ka seda, et Rimi puldikassa süsteem on väga töökindel ja pole vaja karta, et mõne toote hind sildil on väiksem kui pärast kassatšekilt näha.

Meelisele meeldib kiirus ja eestimaine toit

Pereisa Meelis käib tavaliselt poes abikaasa koostatud ostunimekirjaga, mis on vanamoodsalt paberile kirjutatud, kuid mõnikord ka telefoni saadetud. Suuremaid oste teeb ta kord või paar nädalas. Rimi meeldib, sest seal on hea kaubavalik ja palju ruumi liikumiseks. “Väga mõnus on ka selvepult, sest sellega on mugav kaup ära piiksutada ja kohe kotti pista – ajavõit missugune,” märgib Meelis.

Personaalseid pakkumisi ta üldiselt jälgib, see on juba harjumuseks saanud – tõmbab poes kaardi terminalist läbi ja vaatab, mis soodsam on. Üldiste sooduspakkumistega tutvub ta reeglina paberkandjal reklaamlehest. “Võiks öelda, et liha on minu erilise tähelepanu all, eriti algaval grillihooajal. Sünnipäeva eel varun sageli oma peolauale vajamineva kraami just Rimist,” ütleb Meelis ja vihjab, et kasutab alati rõõmuga 10-protsendilist sünnipäevasoodustust. 

Meelisele on väga sümpaatne Talu Toidab osakond, kuhu ta satub sageli ning ostab sealt alati midagi mõnusalt eestimaist koju. “Meie pere pisemad armastavad väga magusaid iirisega maisipalle, mida tuleb ikka paar pakki osta, et kõigil isu täis saaks,” räägib ta. Kindlasti tahab Meelis ka Rimi äpi ära proovida. 

Rimi fänn Mari läheb kindlasti poodi siis, kui lõhet soodsalt saab.Foto: Rimi

Mari ei suuda lõhele “ei” öelda

Õpetaja ametit pidava Mari sõnul käib ta Rimis, sest see on tore pood. “Rimi olen valinud hea kaubavaliku tõttu ja kasutan teadlikult kõiki soodustusi, “ räägib Mari ja lisab, et kodu-Rimis on tema lemmikud olemas ja sinna pääseb väga mugavalt autoga ligi. Temagi teeb oma ostud valdavalt puldikassas, sest nii saab kiiremini. põhjusi.

Rimisse jõuab Mari üks-kaks korda nädalas ning temagi vaatab tavaliselt kliendilehest, milliseid soodustusi pakutakse. “Poodi lähen kohe kindlasti siis, kui soodsalt saab lõhet,” räägib Mari. Paar korda on ta huvi pärast ka Rimi äppi proovinud.

Personaalseid pakkumisi ta küll pidevalt ei jälgi, kuid vahva on neid saada ning eriti hästi läheb tema sõnul siis, kui pakkumised sobivad selle päeva ostude nimekirjaga. 

Kokkuvõtteks ütlevad kõik kolm Rimi fänni, et eks nad käivad vahest mujal poes ka, kuid jõuavad alati tiiruga Rimisse tagasi. See on kodune, kiire ja nutikas.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.