Sisuturundus

Ostujõudu kasvatav hüvede äpp myWorld pakub suurimat e-kinkekaartide valikut Eestis

Kui palju üks inimene suudab endale lõpuks erinevaid programme, kaarte ja äppe kasutusele võtta? Piisab ühest ja õnneks on see ka olemas.

“Mul on hea meel, et olen koos myWorldiga saanud anda väikese panuse Eesti ettevõtete muutumisel digimeelsemaks. Kui me 2018. aastal myWorldis e-kinkekaartide projektiga alustasime, öeldi mulle mitmes kohas, et keegi ei tule sellise asjaga kaasa,” ütleb myWorld Estonia OÜ tegevjuht Villu Loonde.

Siiski jäi myWorldi rahvusvaheline suund selliseks nagu plaanitud ja säilis ka Loonde usk kontaktivabasse maksmisesse lisaväärtustega, kus iga makse korral saab koguda uusi soodustusi oma järgmisteks ostudeks. Loonde kirjeldab artiklis ettevõtte arenguteed ning tutvustab uuendusi, mis myWorldis on tehtud.

Võitlus ellujäämise eest

Nii mõnedki ei tulnud myWorldi ideega kaasa ja sain korduvalt eitavaid vastuseid. Aga mäletan, et selle kohta uuriti palju ja siis tuldi hiljem ootamatult üsna sarnaste lahendustega välja. Isegi paar suurt kaubandusketti, kes praegu ei ole meie koostööpartnerid, käivitasid üsna peatselt pärast minuga kohtumist suured uuendused, millega viidi ellu digitaliseerimine sarnases suunas. Võib-olla oli see muidugi kokkusattumus ning isegi kui mitte, siis heade ideede adapteerimine on tavapärane ja viib elu heas mõttes edasi.

Maailma majanduse tervis oli suures plaanis juba 2019. aastal korrast ära ja riigiti otsiti erinevaid stiimuleid, kuidas tarbimist üleval hoida ning inflatsiooni kontrollida. Viimaste aastate sündmused, pandeemia ja Venemaa – Ukraina vahelise sõja puhkemine, on nüüd seda tegelikku majanduslikku tervist kiiresti esile toomas. See kõik aga toob kaasa inflatsiooni, hinnatõusu ja nüüdses kontekstis peaaegu kõikides sektorites üsna selgelt ka võitluse ellujäämise eest.

Kuidas ostujõudu hoida ja suurendada?

Tagasi vaadates jõudsime tutvustada paljudele myWorldi klientidele kontaktivaba maksmist koos ostujõu kasvatamisega enne COVIDi pandeemiat. Juba sel ajal saime suurema osa praegustest e-kinkekaartidest meie valikusse. Praegu on ostujõu kasvatamine veelgi aktuaalsem, kuna inflatsiooni tase Eestis on jõudnud üle 25%.

Tarbijale tähendab see lihtsalt seda, et oma tavapäraseid oste ei saa enam teha harjumuspärases mahus, juhul kui pole nutikaid viise, kuidas oma sissetulekut suurendada. Ostes aga myWorldi äpist e-kinkekaardi,  saab oma ostujõudu hoida ja isegi suurendada, kuna igalt ostult lisanduvad myWorldi hüved kuni 19%. Neid hüvesid saab kasutada soodustusteks oma järgmistel ostudel erinevates valdkondades.

See annab paljudele Eesti digimeelsetele võimaluse lihtsalt oma ostude registreerimisega myWorldis suurendada pere ostujõudu. Kliendivaates on eriti mugav see, et soetades kütust, toitu, riideid, ilutooteid ja isegi reise kogunevad kõik soodustused ühele kontole, mis on mugavasti hallatav myWorldi äpist.

Muuhulgas pakub myWorldi Benefit Lounge suurt valikut igapäevaselt vaja minevatest toodetest kuni aiakaupadeni välja selleks, et kogutud soodustusi realiseerida.

Kui palju üks inimene suudab endale lõpuks erinevaid programme, kaarte ja äppe kasutusele võtta? Piisab ühest ja õnneks on see ka olemas. myWorld hõlmab kõiki ostuvaldkondi ja suurepäraseid koostööpartnereid, kes pakuvad klientidele seda vabadust ja lisaväärtust koguda, säästa ja kasvatada ostujõudu koos myWorldiga.

Nii olemegi oma projekti raames jõudnud olukorda, kus Eesti suurim valik e-kinkekaarte on myWorldi äpis ja seda koos myWorldi hüvedega. See pole veel kõik, sest ka uskumatult lai valik kaupluseid ja e-poode nii Eestist kui välismaalt on just myWorldi hüvede äpis.

Oleme väga tänulikud oma koostööpartneritele selle usalduse eest ja ka selle lisaväärtuse eest, mida nad on võimaldanud kõikidele klientidele.

Kvaliteet on garanteeritud

myWorldis teeme koostööd valitud ettevõtetega, kellega võime veendunud olla heas klienditeeninduses. Minule kui ettevõttejuhile on väga oluline, et kliendid saaksid hea kogemuse ja selgete lisaväärtustega lahenduse. 

Viimastel aastatel oleme näinud, et Eestis on mitmeid ettevõtteid, kes pakuvad ka “raha tagasi” sõnumeid ning on hakanud ellu viima sarnast turundusmudelit, mida oleme juurutanud Eestis üle 10 aasta. See on hea, sest usume, et oleme andnud inspiratsiooni ja seega viinud üldise kliendikogemuse lojaalsusprogrammides uuele tasemele, mis on oluliselt põnevam, hüvederikkam ning kliendisõbralikum kui lihtsalt ühekordne allahindlus või lühiajaline võit.

myWorld aga on vahepeal ka teinud uuendusi ja seega oleme praegu kliendi jaoks ennekõike hüvede platvorm või isegi hüvede maailm, kus leiab soodustusi ja pakkumisi nii Eestist, üle interneti kui ka teistest riikidest ja seda kõike mugavalt läbi ühe profiili.

Homme parem kui eile

Oleme tänulikud kõikidele, kes kasutavad myWorldi hüvede äppi ning saadame tervitused meie fännidele ja influenceritele! Iga päev muutume paremaks ja mugavamaks mõeldes just teile!
Juhul kui ka sina soovid olla myWorldi influencer, siis võta meiega kindlasti ühendust ja anname sulle lihtsad juhised, kuidas on võimalik oma ostuvõimalusi, ostujõudu ja elustiili paremaks muuta.

Kõik ärikliendid on samuti teretulnud liituma myWorldi hüvede maailmaga, selleks et viia tooted ja teenused soodsalt, nutikalt ja mõõdetavalt oma sihtrühmani.

Ole ka sina šoppamise, uuenduste ja lisaväärtuste lainel ning hoia pilku peal, sest meil on kohe-kohe tulemas veelgi ägedaid uudiseid nii tarbijatele kui ka äriklientidele ja seda kõikides poodlemise kategooriates. 

Astu sisse myWorldi hüvede maailma, lihtsalt registreeri oste, kogu soodustusi, mängi ja võida iga ostuga. 

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate olulisematest Geeniuse teemadest.