Iga püsiklient teab, et tark oleks enne poodi tõttamist sooduspakkumised läbi vaadata, sest sääst võib kokkuvõttes olla muljetavaldav. Rimi on astunud sooduskampaaniatega sammu veelgi kaugemale ja pakub boonust, mis teeb poeskäigu lihtsaks ega aja pangakaarti nutma.
Rimi sooduskampaania valmib rätsepatööna – igal nädalal tehakse ligi 6000 erinevale tootele isikustatud sooduspakkumisi, mis jõuavad enam kui poole miljoni püsikliendini. Ettevõte pakub tavalisest kuni 30 protsenti soodsama hinnaga erinevaid kaupu. Võttes arvesse iga inimese ostueelistusi, saad osta just neid tooteid, mida pidevalt tarbid.
Kui sulle meeldib näiteks Eesti juust ja Värska mineraalvesi ning need tooted satuvad sinu ostukorvi tihti, siis pakutakse soodsama hinnaga just neid. Kui lemmikute hulka kuuluvad aga šokolaad või mõni puuvili, siis on sinu jaoks odavamad just need. Nõnda võib Rimi klient, kes aktiivselt oma sooduspakkumisi jälgib ja kasutab, säästa aastas keskmiselt ligi 200 eurot.
Kus pakkumisi näeb?
Personaalsed pakkumised uuenevad igal teisipäeval ning kehtivad kuni järgmise esmaspäevani ja nii igal nädalal. Soodushindade rakendumiseks pole endal vaja teha midagi muud, kui oma pakkumised üle vaadata, õiged tooted kauplusest üles leida ja ostukärusse tõsta.
Personaalsete pakkumiste infot saab vaadata mitmest kohast. Kauplustes leiad need müügisaalis asuvatest terminalidest, kuhu võib siseneda nii plastikust kliendikaardi abil või hoopis telefoniga Rimi äppi kasutades. Lihtsalt skännid telefoniekraani QR-koodi terminalis ja oledki sees. Pakkumised jõuavad kliendini ka sinurimi.ee personaalse konto kaudu ning juhul, kui oled andnud selleks nõusoleku, siis ka e-kirjaga.
Inimeste tagasiside näitab, et nad hindavad personaalsete pakkumiste süsteemi kõrgelt – Rimi kliendid on sellele 10 palli skaalal andnud keskmiselt 8 punkti.
Hea hind ligi pooletuhandel tootel
Lisaks personaalsetele pakkumistele on Rimis püsivalt soodne hind ligi viiesajal tootel. Iga päev pakutakse parima hinnaga mõne konkreetse tootegrupi kaupu. Turul toimuvat jälgitakse hoolega ja vastavalt sellele korrigeerib Rimi hindu.
Rimi ostujuhi Maris Rannuse sõnul on Rimi valinud teistsuguse soodustuste tegemise viisi, kui Eesti turul üldiselt levinud.
“Tavaliselt pakutakse samu tooteid soodushinnaga kõigile. Meie aga leiame, et kuna tunneme oma püsiklienti hästi, on palju mõistlikum teha soodustusi iga inimese eelistustest lähtuvalt. Igal nädalal oma isiklikke soodustuspakkumisi vaadates leiab igaüks sealt just neid tooteid, mida ta eelmisel või üle-eelmisel nädalal ostukorvi on pannud. Inimesed ootavad selliseid pakkumisi ning sealt tuleb ka rahaline võit igapäevaste ostude tegemisel. Nii saab ka kindel olla, et gluteenitalumatu ei leia oma pakkumiste hulgast saiatooteid või taimetoitlane hakkliha,” rääkis Rannus.