Nutika ostleja säästublogi

Müüdid igapäevase veebiostlemise kohta: nende ümberlükkamine säästab nii aega kui ka raha

Barboras juhinduvad kaubavalijad põhimõttest, et valivad värskeid tooteid just nagu sa teeksid seda ise.Foto: Barbora

Veebipõhised toidupoed on muutunud kiiresti populaarseteks ja mõnede jaoks on sellest saanud peamine viis, oma igapäevaste ostude tegemiseks. Need, kes on harjunud ostma toitu internetist, hindavad eelkõige aja kokkuhoidu, võimalust tellida kaubad otse koju ja pääseda nende tassimisest, rahalist säästu jättes ostmata mittevajalikud kaubad ning hõlpsalt võrreldavaid hindu ja kehtivaid kampaaniaid.

Sellegipoolest tuleb tunnistada, et mõned ostjad ei soovi endiselt teha oste veebis. Kahtluste hajutamiseks ja selle mugava ning kiire ostuviisi kasutamise julgustamiseks lükkab toidu- ja tarbekaupade veebipood Barbora ümber kõige levinumad müüdid veebipoodide kohta.

1. müüt: veebis osteldes kulutate rohkem raha.

Võib tunduda, et raha on võimalik säästa ainult jälgides füüsilises ostukorvis olevate toodete kogust ja jättes mittevajaliku ostmata.

Tegelikult on palju mugavam näha mitte ostukorvis olevate kaupade kogust, vaid nende eest makstavat summat. Ja seda saab teha ostes veebis. Näiteks ostes barbora.ee-st kuvatakse alati summa, mille eest olete pannud kaupa virtuaalsesse korvi.

Nähes summat saate seda hõlpsalt kohandada vastavalt oma planeeritud eelarvele – saate ühe klõpsuga eemaldada mittevajalikud kaubad või muuta nende kogust. Lisaks on lihtne võrrelda e-poe toodete hindu.

Samuti on oluline, et veebis tooteid valides ei ahvatle teid lõhnad või erksad pakendid. See aitab vältida tarbetuid, spontaanseid, emotsionaalseid oste. Lõppude lõpuks ei ole viimase hetke ostud sageli kasulikud ei tervisele ega rahakotile.

2. müüt: allahinnatud esemeid on raskem näha

Füüsilises kaupluses on soodushinnaga kaubad tähistatud spetsiaalsete hinnasiltidega, mis võimaldavad teil neid kaugelt näha. E-poes on soodushinnaga tooteid tegelikult veelgi lihtsam näha – leiate need kõik ühest kohast, spetsiaalsest jaotisest “Kampaaniad”.

Kui otsite konkreetse kategooria soodushinnaga tooteid, näete neid kohe – need on tähistatud ka spetsiaalse märgiga. See võimaldab hõlpsasti võrrelda sarnaste toodete soodus- ja tavahindu.

3. müüt: värskeid tooteid saab kõige paremini valida ainult ise

E-kaupluse üks peamisi eesmärke on vastata klientide ootustele ja pakkuda parimat ostukogemust, mistõttu pööratakse kvaliteedile palju tähelepanu. Näiteks Barboras juhinduvad kaubavalijad põhimõttest, et valivad värskeid tooteid just nagu teksid seda sa ise.

Kaubavalijad õpivad väljaõppe käigus tundma puu- ja köögiviljade kvaliteedinõudeid, eristama küpseid ja tooreid ning sobivaid ja sobimatuid puu- ja köögivilju. See tagab, et klientideni jõuavad suurepärase kvaliteediga värsked tooted.

4. müüt: võite kergesti kaotada raha mittesobivate või tarnimata kaupade eest

Hirm, mis võib tekkida enne internetist ostmist, on see, et kaotate raha, kui te ei saa kõiki tellitud kaupu kätte või kui mõned neist on halva kvaliteediga. See ei ole tõesti väärt muretsemist, sest kogu raha välja jäänud ja tarnimata kaupade eest tagastatakse ostja kontole.

Kui vastuvõetud kaupade hulgas on mõned, mille kvaliteet teid ei rahulda, siis ärge kõhelge võtmast ühendust klienditeenindusega. Kui tehakse kindlaks, et teile on toodud kehva kvaliteediga toode, pakutakse teile tagasimakset või muud hüvitist.

5. müüt: külmutatud tooted võivad kliendini jõuda sulanuna

Kas soovite tellida kasti oma lemmikjäätist, külmutatud marju või küpsetusvalmis tooteid? Muidugi võib tekkida kahtlus, kas külmutatud tooted ikka jõuavad teieni heas seisukorras, mitte soojenenu või üles sulanuna.

Barboras rakendatakse täiendavaid jõupingutusi, et tagada külmutatud toodete kvaliteet ja õige seisukord. Barbora veebipoe tarnesõidukid on varustatud spetsiaalsete külmikutega, mis tagavad madala temperatuuri ja hoiavad ära külmutatud toodete sulamise.

6. müüt: veebikaubandus ei loo poes mingit väärtust

Tõepoolest, e-poest ostmine võib olla kasulik ja mugav mitmel põhjusel. Esiteks aitab see säästa aega, sest saate teha sisseoste vaid mõne minuti jooksul ja kodust lahkumata. Säästetud aega saate kasutada oma hobide või vaba aja veetmiseks.

Samuti säästab see kütust – te ei pea ise sõitma, sest kuller toob kauba teile otse koju. Seejuures on veel üks eelis – raskeid ostukotte ei pea ise koju kandma. Ja muidugi eespool mainitud eelised: võimalus võrrelda kaupade hindu, leida soodustusega kaubad ühest kohast ning osta ainult seda, mida tegelikult vajate.

Kõik see võib oluliselt vähendada püsikulutusi toidule ja igapäevastele toodetele, mis on praegu paljude jaoks väga oluline.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate olulisematest Geeniuse teemadest.