Uus lahendus: arvete esitamiseks pole vaja e-poodi ja see on imelihtne

Foto: Shutterstock.

Mis ühendab korteriühistuid, üksi tegutsevaid remondimehi, pisemaid põllumajandussektoris tegutsevad ärisid ja eritellimustega tegelevaid ettevõtjaid?

Nende ärimudel ja tegevuse eripära ei eelda e-poe olemasolu ning piisab vaid üldisest infost kodulehel ja sotsiaalmeedias või mõningal juhul ka info levimisest ühelt tuttavalt teisele.

Selleks, et arvete koostamiseks ja maksete kontrollimiseks ei kuluks tohutult aega ja vaeva, tõi Luminor turule lihtsa ja usaldusväärse lahenduse, mis võimaldab kaupmehel kliendiga suhelda, saata arveid ning kontrollida nende tasumist.

Maksekogumisteenuste tootejuht Jaan Sibul räägib lähemalt, kuidas portaali kasutada ning millised on selle eelised. 

Lahendus sobib nii tislerile kui ka spordiklubile

Kaupmehe portaali saavad kasutada kõik Luminori kliendid, kuid tegemist on eelkõige ärikliendile mõeldud teenusega. See tähendab, et portaalis toimetamiseks peab kliendil olema registreeritud ettevõte ja sõlmitud pangaga e-kaubanduse portaali leping.

Portaal on mõeldud neile ettevõtjatele, kellel pole mahti e-poe haldamisega tegeleda, kuid kes soovivad müüa oma tooteid ja teenuseid ning seejuures kasutada arveldamiseks lihtsat ja mugavat lahendust. Paljude väiksemate ettevõtjate jaoks on IT-arendus ja e-poe haldamine kulukas ega tasu end ära.

Samuti on võimalik, et e-pood ei ole konkreetse ärimudeli jaoks üldsegi parim lahendus — näiteks väikeettevõtjad, kelle teenuste hind sõltub erinevatest detailidest või kes soovivad hinna üle kaubelda, saavad seda kõike portaalis märksa mugavamalt teha. 

Toome näiteks hinnatud tisleri, kes teeb kliendi soovidele vastavat mööblit. Kuna hea sõna levib kiiresti ning kliente on tal piisavalt, siis pole ta teinud endale kodulehte ega e-poodi.

Hind lepitakse kokku enamasti kohapeal ning sõltub soovitud nikerdustest, valitud materjalist ja eeldatavast tööle kuluvast ajast. Seega igal valmistatud mööblitükil on väga erinev hind. Kuna tisler kasutab Luminori uut lahendust, siis olenemata paljudest erisugustest arvetest on nende väljastamine tema jaoks äärmiselt lihtne — tal pole vaja teha muud, kui logida oma kontole sisse, kirjutada eeltäidetud arvele kliendi nimi, e-mail ja summa ning arve saabki teele panna.

Lahendus on kasulik ka fikseeritud kuutasudega ettevõtetele, nagu spordiklubid, lasteaiad ja heakorrateenust pakkuvad ettevõtted. Portaalis saab arvelduse seadistada nii, et kliendile laekub igal kuul arve automaatselt. Nii ei pea ettevõtjad ise igal kuul uusi arveid koostama ning saavad tasumist portaali vahendusel kontrollida. 

Seega, kui heakorrateenuse pakkuja on kliendiga kokku leppinud kindla summa, mille eest niidetakse tal igal kuul muru või riisutakse lehti, siis pakutav lahendus hoiab kokku palju aega ning tagab selle, et ükski arve ei läheks kaotsi.

Arvete esitamine ja maksmine on paari kliki kaugusel

Ettevõtjal tuleb arve esitamiseks sisestada portaalis vaid kliendi andmed, teenuse hind ja selgitus ning arve läheb paari klikiga teele. Koostatud arve saadetakse otse kliendile ning meilis on juba maksekorralduse link sees, mis tähendab, et klient suunatakse arve tasumisele mõne klikiga.

Sedasi hoiab ka klient palju aega kokku, sest kogu tasumiseks vajalik info on eeltäidetud ning tal pole tarvis eraldi viitenumbrit või muid andmeid sisestada. 

Arvetele saab lisada iga panga makselingid — ka Läti ja Leedu suurimate pankade klientidele. Kontrollida saab igast pangast laekunud makseid ning erinevate süsteemide ühilduvuse üle muretsema ei pea. Klient tasub arve eest pangalingi või krediitkaardiga — makseviis on ostja valida. 

Portaali kaudu saab alati kliendiga suhelda. Näiteks kui kaupmees avastab tellimuse täitmisel, et puudu on mõni oluline detail või kontaktaadress, saab ta seda portaalis kliendilt otse küsida. 

Samuti saab kaupmees portaalist hea ülevaate väljastatud arvetest. Lisaks on tal võimalik kontrollida, kas klient on arve avanud, ning näha, kas see on makstud.

Kui palju see maksab?

Tänases kiire tempoga maailmas on efektiivne ajakasutus nii kliendi kui ettevõtja seisukohast üks olulisemaid väärtuseid. Luminori innovaatiline ja ainulaadne kaupmeestele mõeldud lahendus on mugav viis säästa tehingute pealt aega ning muuta ettevõtlus kõigile lihtsamaks. Teenus tuli välja märtsis, mis oli küll plaanitust veidi varem, ent osutus eriolukorra tõttu paljudele ettevõtjatele päästerõngaks. 

Luminori Kaupmehe portaal on turul olevatest valikutest kahtlemata soodsaim — puuduvad liitumis-, kuu- ja haldustasud ning maksta tuleb vaid sooritatud tehingute pealt. Augusti lõpuni on tehingud tasuta, kuid tavapärane hind on 1,5 protsenti tehingu summast.

Kaupmehe portaali näol on tegemist Luminori e-kaubandusportaali veebiliidesega, mille abil saab esitada arveid Luminori, SEB, Swedbanki, Citadele ja LHV panga klientidele ning maksta saab nii Visa kui Mastercardiga. 

Märksõnad: , ,

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.