Luminori blogi

Eelbroneerimine: kuidas muudab pangateenuseid uus broneeringute süsteem?

Foto: Shutterstock

Alates 1. juunist kehtib kõikides Luminori pangakontorites eelbroneeringute süsteem, mis tähendab seda, et enne kontorisse pöördumist tuleb endale broneerida aeg. Uus süsteem aitab klientidel säästa aega ning muuta pangatoimingud mugavamaks.

Luminori kliendikogemuse spetsialist Marju Randma-Maboudi räägib, kuidas uus süsteem töötab ning millised on selle eelised. 

Eelbroneerimine säästab kliendi aega

Kui varasemalt tuli pangakontorisse pöördumiseks oodata elavas järjekorras, siis nüüd saab klient endale kiirelt ja mugavalt broneerida aja. Nii on võimalik vältida olukorda, mil klient ei tea, kui kaua läheb eelmiste klientide teenindamisega aega ning halvemal juhul, näiteks tipptunnil võib oma toimingut oodata mitu tundi.

Uus süsteem on eriti oluline tööinimestele, kes ei pea enam pangatoimingutele ohverdama kogu lõunapausi, muretsema kesklinnas parkimise pärast ega pärast tööd elavas järjekorras ootama. Kui klient on endale broneerinud aja, teab ta täpselt, mis kellaks pangakontorisse pöörduda ning kuidas oma päeva planeerida. 

Broneeringu tegemine on imelihtne

Broneeringuid saab teha telefoni teel – helistades kõnekeskusesse, leiab teenindaja kliendile pangakontorisse tulemiseks sobiva aja ning selgitab välja, millise toimingu tõttu klient panga poole pöördub. Nii on pangal aega kliendiga tegelemiseks paremini valmistuda ning toimingud kulgevad sellevõrra ka kiiremini ja tõhusamalt.

Tegemist on universaalse kanaliga, millele on ligipääs kõigil, kaasa arvatud neil, kes end internetipangas või nutiseadmetes päris mugavalt ei tunne. Selliselt saavad aja broneerimisega hakkama nii vanemad kui nooremad kliendid.

Telefonitsi broneeringut tehes võib selguda, et kliendil polegi vaja pangakontorit külastada ning soovitud toimingu saab edukalt korda ajada ka panga digikanalites, ilma et klient peaks kodust lahkuma. Kokkuvõttes säästab see kliendi aega, muudab panga töö efektiivsemaks ning teeb teenused kliendile kättesaadavamaks.

Uut süsteemi on kliendid oodanud

Ka enne uue süsteemi rakendamist sai Luminori kõnekeskus sageli klientidelt tagasisidet, et aja kokkuhoiu ja mugavuse huvides võiks pangakontori külastamiseks eelnevalt aja broneerida.

Selline süsteem oli küll ka varasemalt olemas, kuid see oli eelkõige mõeldud klientidele, kellel oli personaalne kliendihaldur. Ehk siis tegemist oli teatud mõttes privileegiga. 

Eelbroneeringute süsteem tuli sellisel ajal, mil inimkontaktide vähendamine oli viiruse leviku tõkestamiseks väga oluline. Paljud inimesed eelistavad ka praegu vältida rahvarohkeid kohti ning seetõttu on väga oluline, et neil oleks võimalus teha erinevaid toiminguid digikanalites või telefoni teel.

Samuti on oluline pakkuda inimestele võimalust tulla kontorisse teadmisega, et peale tema viibib kontoris veel vaid 2–3 klienti ning kontakt teiste inimestega on minimaalne.

Luminori pangakontorites jääb klientide positiivse tagasiside tõttu eelbroneerimise süsteem paika ka tulevikus, sõltumata viiruse levikust. Samuti on süsteem piisavalt kindel ja tõhus, et kui koroonaviiruse levikust tingituna peaks eriolukord korduma, ei jää pangatoimingud katki ega muutu klientidele keerulisemaks. 

Pangakontorid jäävad avatuks

Nagu öeldud, siis eelnevalt kokkulepitud külastusaeg aitab vältida võimalikke ooteaegu ning annab võimaluse saada informatsiooni panga igapäevatoodete ja ‑teenuste kohta just endale sobival ajal. Uus süsteem ei tähenda kindlasti seda, et pangakontorid kinni pandaks.

Pangakontorisse pöördutakse eelkõige selliste toimingute pärast, mida ei ole digikanalite vahendusel võimalik teha. Näiteks suuremate ülekannete tegemiseks ja limiitide tõstmiseks, ununenud kasutajatunnuse või parooli uuendamiseks ning pärimisega seotud toiminguteks. Selleks, et nende tehingute tegemine oleks sujuv, on eelbroneeritud kohtumine parim lahendus.

Aja broneerimiseks tuleb helistada telefoninumbril +372 628 3300. Kui aga klient soovib konsulteerida oma kliendinõustajaga kodust lahkumata, siis on tal võimalik kokku leppida ka veebikohtumine.

Oled sa DigiPRO või Geenius? Vali sobiv tellimus siit.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate olulisematest Geeniuse teemadest.