Luminori blogi

Luminor võtab kasutusele täiendava maksekaardi kindlustuse

Antud kindlustus pakub lisakaitset kaardimaksetele, kaardi asendamisele ja kaardi omanikule kätte toimetamisele.Foto: Shutterstock

Kuna maksekaartide populaarsus kasvab kiiresti, kasvab ka vajadus tagada nende turvaline kasutamine. Eriti oluline on see lapsevanematele, kes on avanud kontod oma lastele ja neile, kes on harjunud pandeemia ajal internetis ostlema või aktiivselt reisima. Lisaks neile, kes muretsevad võimalike pettuste pärast.

Seetõttu otsib Luminor aktiivselt lisavõimalusi oma klientide ja nende raha kaitsmiseks, tagades samas maksekaartide kasutamise mugavuse.

Koostöös Seesamiga võtab Luminor kasutusele teenuse Kaardikaitse+ ja pakub klientidele täiendavat kindlustust nende maksekaartidele. Antud kindlustus pakub lisakaitset kaardimaksetele, kaardi asendamisele ja kaardi omanikule kätte toimetamisele.

Kaardi kaotuse puhul, millel on Kaardikaitse+ kindlustus, saadetakse kliendile paari päeva jooksul kulleriga tasuta uus kaart ja see võimalus kehtib kõikjal maailmas. Kaardipettuse abil tehtud maksed on kaetud kuni 3000 euro ulatuses aastas.

Kahju hüvitatakse kuni 50 euro suuruste pettuse abil sooritatud autoriseerimata kaardimaksete eest (viipemaksed või e-kaubanduse tehingud, mille puhul ei ole autentimine nõutav) ja pettusega sooritatud kaardimaksete eest mis on kinnitatud PIN-koodi, Smart-ID, mobiil-ID, mobiilse rahakoti või muu autentimismeetodi abil. Antud teenus pakub lisaturvalisust nii reisimisel kui ka igapäevaelus ning annab meelerahu kiiresti muutuvas kübermaailmas.

„Hoolime oma klientide rahalisest turvalisusest. Juhtumid, kus pangakliendid langevad finantspettuste ohvriks, on meie jaoks eriti valusad, mistõttu me mitte ainult ei püüa ennetada pettusi ja teavitada oma kliente võimalikult palju erinevatest petuskeemidest, vaid pakume ka täiendavat maksekaardikaitset. See aitab siis, kui reisil varastatakse rahakott, aga ka keerulisemate pettusejuhtumite korral,“ ütles Luminori kaartide üksuse juhi Grigori Ilkevits.

Kindlustuskaitse ei kehti ainult juhul, kui klient on olnud oma kaardiandmetega hooletu, näiteks jaganud neid petturitele telefonikõne või SMSi teel või avaldanud oma andmeid klõpsates kolmanda isiku poolt saadetud lingile. See tagab, et kliendid, pank ja kindlustusandja on valvsad oma isikuandmete ja maksekaardiandmete kaitsmisel.

Luminori kliendid saavad kaardile Kaardikaitse+ teenuse tellida, võttes ühendust klienditeeninduskeskusega. Lisateave Kaardikaitse+ teenuse kohta: Kaardikaitse+ | Luminor.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate olulisematest Geeniuse teemadest.