Kuula: 22.02 Töötund: Eesti Töötukassa muutis oma teenused veebipõhiseks

Saadet toetab

Seekordses saates räägivad Eesti Töötukassa esindajad, kuidas sai Eesti Töötukassa hakkama oma teenuste veebipõhiseks muutmisega. Mullu kevadel vallandunud kriisis seisis Eesti Töötukassa ees kaks väljakutset: töötus hakkas hoogsalt kasvama, samas inimesi silmast silma nõustada enam ei saanud. Ümber tuli korraldada koolilõpetajate nõustamine, sest harjumuspäraseid infopäevi enam korraldada ei saanud.

Stuudios on Eesti Töötukassa oskuste arendamise ja karjääriteenuste osakonnajuhataja asetäitja Kristina Orion ning noortevaldkonna juht Olav Kersen.

Saates veel:

  • kaugtööd tegi eelmisel aastal üle 40 000 inimese rohkem kui tunamullu;
  • värbamiseksperdid selgitavad, millisteks küsimusteks tuleb töövestlusel valmis olla
  • töölt lahkumise avaldusi kirjutatakse kõige rohkem pühapäeva õhtul ja esmaspäeva hommikul.

Saadet juhivad Geeniuse ajakirjanikud Lilian Laanepere ja Margus Mihkels.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.